Apa taggad psykbrud

Hej deer riders. Sov typ 3 timmar inatt men var üüüber löcklig när jag fick åka till grisarna PLUS att SPH dygnade och kunde smsa med mig vid 5 på morgon. Hon lever rockstar life, min finaste vän. Om jag ändå alltid hade 24 timmars tillgång till na.
 
Efter grisarna åkte jag till mummo och ukki och fikade. Önskar min morfar kunde få bli frisk nu. Han satt med fleecejacka och huttrade, och såg...gammal ut. Har aldrig sett honom så förut.
Så jävla jobbigt
 
Men imorgon ska jag tillbaka till grisarna. Nästa helg är det grisning <3
 
Oj. Ser lagom taggad ut. Har faktiskt sovit middag, men nu ska jag äta mango och kolla på thailandsresor. VILL ÅKA.
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0