19 Februari

Morgon!!! Min vapendragare och jag gjorde stan igår, med råge. Köpte mig en efterlängtad röd soffa på Myrorna för 800 kronor. 800! Den kommer passa perfekt i lägenheten. SPH och jag kände efter hur det skulle vara att dricka vin i den och den fick mer än godkänt. Jag passade även på att tömma Åhlens lager på Mando diao skivor.
Tumblr_mgy6d6bnf71qjwxgno1_400_large
Kände mig som 14 igen när jag stod i kassan och tryckte dem mot mitt bröst och tänke MIN MIN MIN.
 
Vi fikade på Fröken Brogrens Veranda. Finaste i stan. Åt en bakelse som gjorde psykiskt ont att äta upp.
RIP. Du va underbar.
 
Ska duscha nu,  börjar jobba 14.00.
HÄRRÅ.
 
PS. blev väl gudmor inatt. Till Elvira. :'''') DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0