I'm waiting here

lyssnar på detta och försöker städa bort kaoset
 
♡ Igår var det juldag, jag jobbade till 09.00 hos grisarna, sedan åkte jag hem till Tallhöjden och kollade på film. På kvällen var det Frimis för hela slanten. Hade så kul. Jag och Stina missade en taxi, det är tydligen möjligt. Men vi fick tag på en ny och jag sov hela vägen hem till Panterdalen.
 
♡ Av min syster fick jag Torka aldrig tårar utan handskar i julklapp. Bland det sorgligaste men finaste jag vet. Och jag är kär i Paul.
I'm a shameless bastard | via Tumblr
je suis triste
je suis triste
typ | Tumblr
 
 
♡ Ikväll kommer reböckling hit på sleebåver som hon säger det. Sleep-over med andra ord. fynt fynt
 
hjälp. ♡
 
krams!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0