we are infinite

Tumblr_mkte6t188b1s69t55o1_500_largeTumblr_mkbpbxkabk1qlh3d2o1_500_largeTumblr_mknesxnjyi1s58g1lo1_500_largeTumblr_mkhkhqad1b1s46rl6o1_500_large
(haha sista bilden är jag på krogen)
Såg The perks of being a wallflower igår. ASA apa bra den var. Ja guu ja, se!
 
Idag vaknade jag på sveriges tunnaste madrass, fick låna göttigaste tröjan för att jag frös ihjäl, (snö, varför världen varför??) och sedan åkte jag hem och bakishängde i soffan. Har kollat på The notebook och grät tills jag fan trodde livet var över. Att vara bakis, ha mens OCH kolla på snyftfilm resulterar i obotlig depression för resten av dagen.
 
Nu har jag tänt ljus och väntar på mor och syster som ska kika förbi. Måste laga mat tills grisarna imorgon, ååh fy orkar inte.
 
Härrå babes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0