to forget I'm missing you

Förlåt älskade ni. Får panik  när jag inte hinner blogga fyyy. Men nu är jag ledig tills på tisdag.
 
under den senaste tiden har jag:
köpt rosor till mig själv. haha my sad story
sa adjö till min käraste halsduk efter en lång, kall vinter tillsammans. Den har liksom varit mitt trademark. Nu får den gå i ide tills nästa vinter.
Igår var jag på ikea med mamma, Köpte allt som fattades till lägenheten, typ en matta, diskställ, knivar och en golvlampa osv osv.
Fick upp min tavla också. Så himla mycket göttigare det blev nu!
Det ser ut som att JAG bor här nu. Mysepyse. (ser ni grisfärgen på min arm haha? skadad)
 
Ska diska undan disken nu, sedan ska jag åka och hämta mina syskon och så ska vi på utflykt i bergen, yayyy!!
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0