Mörrön.

Dagarna rullar på, överlevde tuffaste veckan hos grisarna. Har umgåtts med fina människor, senast var Kamilla här igår och stannade till halv tolv på kvällen. Vi lyssnade på ett kassettband som vi spelade in som typ 9-åringar. Helt himla galet roligt.
 
En kväll fann jag en kompis på väg hem från affären. Han klöste mitt ben när jag slutade klappa. Saknar katt.
Idag hade jag sovmorgon, ser ändå ut som ett offer. Har mest legat i soffan och glott på morgonpasset, men klarade nyss av att ta mig an diskberget.
 
Idag ska jag hem till Tallhöjden och tvätta hade jag tänkt hahaha...e fan störd.
 
Vill dansa, har ingen att dansa med ikväll ååh dööö.
 
Härrå!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0