It's a no no mission not to love you so much

Sitter med solen i ögena och känner mig så jävla ful hahehö. Hade kunnat sova för resten av mitt liv kändes det som när jag vaknade imorse, men jag var moraliskt stöd åt Ellen på ICA och sedan kom mor och syster  hit och fikade. Medan jag kokade kaffe och planerade att ta det lugnt ikväll så insåg jag att det var söndag. Det innebär extra balett-träning klockan sex. Hej då lugna kväll. Kommer. Dö.
 
Min bok är fan galet bra. Vill inte att den tar slut. Därför får jag bara läsa i snitt varannan dag. Och så har jag målat en blomma på benet, bara för att väga upp alla hemska blåmärken. Lite fint måste man få ha't. Har ett blåmärke på vänster bröst. vafaaan grisarna???
 
Jobbar måndag, tisdag,onsdag och torsdag hos grisarna nästa vecka. Bäst! Imorgon är det finska kurs på kvällen, tisdag är det balett, och på torsdag kommer kanske syster hit och sover <3 Fulle rulle.
 
Ska försöka vila innan baletten, annars går det aldrig.
kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0