I told you to be patient

Efter 4 dagars ledighet är jag tröttare än någonsin. Ska aldrig gå på balett bakis igen, ALDRIG. Hade frossa hela vägen hem i bussen, tog en tokvarm dusch och slocknade i sängen vid 23:45. Vid 11:45 idag ringde stina och väckte mig. Prick 12 timmar alltså. Det händer inte ofta vill jag säga. Tur jag ska till grisarna imorgon.
 
Jag och stina var i alla fall på campus 48 i lördags, i regnet, i trängseln. Dansade ingenting vilket sög, men pratade med fölk och fin kille avbröt mig mitt i en mening och sa "jag kommer ångra mig om jag inte kysser dig ikväll". dog den filmiska döden.
 
Nu har jag precis ätit frukost, (prioriterade disken som blivit 5 dagar gammal framför ALLT annat) och ska snart kolla på stinas lägenhet och sedan ska vi hit igen och göra paj. Fredrik kommer nog också.
 
bäj bäj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0