Dä göttiaste jag vet

...är att mota gris och monica sticker ut ett dammigt huvudet ur en dörröppning med tio grisar framför sig och utbrister JÄVLAR VAD FINA GRISAR! Äntligen kan vi stå för våra små monster.
 
Eller att min släkting Jonas och hans flickvän spontant bjuder på kaffe och jag blir kvar i timmar och pratar om att leva.
 
Eller att vi äntligen börjar få till koreografin på baletten och våran lärare säger bra tjejer med sann uppriktighet i rösten.
 
Eller att jag och Tuva ska laga mat och dricka vin imorgon kväll. Tar ut min helg då eftersom jag jobbar lördag-söndag.
 
Eller att ni kollar hit även om jag typ dött. Känner mig lite odödlig.
 
gjorde en ful awkward gif igen. ni skaaa få se min lägenhet snart åxxxåå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0