Å ikväll känns livet som glas, skört men oh så klart

TACK GUD FÖR SOL. Dä var tamifan på tin.
 
Igår hann jag bara hem från jobbet när jag insåg att Sophia snart skulle komma och hämta mig, så jag la i högsta växel och drack bland annat vin i duschen. Måste hinna typ.
 
Sedan åkte vi på bästa resturangen och dit kom Johanna och Angelica. Jag slog rekord i instagrambilder under en kväll. Någon gång måste man.
 
En fin middag, Angelica blev bland annat med instagram hon med! Hon tog raskt dessa:
Här är jag och SPH oss själva.
Här är mitt vin slut haha.
 
Innan jag och SPH drog oss hemåt drog vi en repa med hennes bil (HON VAR NYKTER OBS OBS) i de lindesbergska skogarna ackompanjerat av vrålhög musiqq, Sophia gasade istället för att bromsa när det kom dödsgupp och jag satt bredvid och skrek KIDNAPPA MIG, TA MIG VAR SOM HELST.
 
Sedan kom min fina mamma och körde hem mig till Frövi (fy fan vilket operverst namn min byhåla har, ska döpa om det. Det får bli...PANTERDALEN. Efter min favvobok som liten unge.) Hon sa att hemma hade dem pausat Let's dance bara för att mamma skulle kunna hämta mig, då fick jag ett trasigt samvete men mamma sa lugnande vi gör fortfarande allt för dig, även om du inte BOR med oss längre. emotional overload.
 
Gick hem till Ellen sedan, och där fanns folk och vin och musik. Panterdalen kan.
 
Ska käka brunch med Ellen senare, när vi båda vaknat. Jag ska dricka kaffi nu!
Fina deer riders.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0