Thailand - sista delen

Även om mitt huvud snart går under av huvudvärk och kaffet är kallt så blir det mer bilder från Thailand.

En dag åkte vi speedboat ut till Coral Island och snorklade. Där flög det runt människor i luften.

Jag slet mig inte från min bok förutom när det var lunch. HP <3
Mitt sällskap.
Dagen efter hyrde vi en chaufför som skulle köra runt oss till en massa roliga ställen. Bland annat en apshow och ormshow. Här är Adam med en pyton.
Här är en galen man som pussar kobror. Kolla på hans högerhand. Det hade en kobra gjort.

Efter ormarna åkte vi till min favorit, det var ett fjärilshus.

Ute i trädgården fanns fjärilar överallt! Jag kände mig så levande där ute. En trodde min ring var en blomma :')

Det fanns en stor damm också, med rosa fiskar och någon enstaka catfish.

Looovely.
Efter det åkte vi till Bangpae waterfall. För att komma dit fick man gå en bit i den thailändska djungeln. Mmmm!

Det var magiskt.


Dagen avslutades med att vi åkte till en utsiktsplats och kollade på solnedgången. Så. Vackert.
 
Det här var en av de sista dagarna. Den 5:e september checkade vi ut klockan fyra på morgonen och lämnade ett regnigt Phuket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0