I'm very happy, so please hurt me

Igår var en bra dag på alla vis. SPH anlände på förmiddagen och stannade nästan tills det blev kväll. Vi pluggade körkort och jag klarade två faser. Sprätt sprätt. Sedan gjorde vi krabbelurer och spelade kort. Hade verkligen saknat sönder människan.
 
Framåt kvällen kom Tiger och Frasse hem också, efter att ha varit borta ända sedan vi kom hem från Thailand. Det är så mysigt, dem måste verkligen ha varit någonstans tillsammans. Men nu är dem hemma.
Tigerkatten i vintras. Han var så fruktansvärt fet då.
 
Nu på morgonen har jag läst JAL-boken. Ibland blir det rent obehagligt. Men ändå kan jag inte låta bli att läsa. Senare ska jag iväg och övningsköra, och efter det träffa SPH i Linde blev det alldeles nyss bestämt. FINT.
Hoppas allt är bra! Adjö!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0