I knew. I knew. I'd lose you.

Så här har de senaste dagarna sett ut.
I går städade jag mitt dåraktigt skitiga rum. Det är konstigt, att allt blir som nytt igen. I typ en halv vecka, men ändå.
Farbrorn hjälpte till att bädda sängen. Fattar inte hur jag skulle klar mig utan hans hjälp.

Kör mig vart som helst. Jag bryr mig inte, jag bryr mig inte.(Ser ni det? I mitten av bilden.) Take me anywhere, I don't care, I don't care, I don't care.
Har sträckläst Papperväggar. Nu är den slut. Det var John Ajvide Lindqvist som fick mig att upptäcka The Smiths och Morrissey. Han blandar in citat från låtar, översätter vissa och gömmer dem i berättelserna, till och med döper böcker efter dem. Låt den rätte komma in kommer från Let the right one slip in.. Så himla underbart. Nu har jag läst allt han skrivit hittills.
Har eldat ljus i stort sett varje dag. Ser ni balettljuset? DET FICK JAG AV SPH. Bästa hon!
 
Ah men visst. Idag har jag jobbat, smågrisbilen kom och sedan flyttade vi tillväxten. Jag motade gris i regnet i två och en halv timme. Är lagom mör just nu, tackar som frågar. Just nu lyssnar jag på musik. Så jäkla oförskämt fin fredag. Bara vin som saknas. Är i och försig ledig i morgon.
 
Hoppas eran fredag är jäkla oförskämt fin! Och att ni får dricka lite vin. God kväll!
 
PS. Var ju på ukkis kör i går. Det var så svårt, och medelåldern låg väl på typ 60. Men det var SÅ KUL. Älskar finska språket. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0