En lista

 
Hittade denna lista typ två år tillbaka i tiden på bloggen. Här finns de tidigare svaren.
CURRENT OBSESSION: HP, och kaffe då så klart. WHAT ARE YOU WEARING TODAY? Pyjamas. WHAT WOULD YOU LIKE TO LEARN TO DO? Dansa galet bra balett, och spela fiol. TODAY'S DINNER: Har bara ätit frukost än så länge, vet ej vad det blir för lunch. LAST THING YOU BOUGHT: Halsduken och skivorna igår. WHAT ARE YOU LISTENING TO RIGHT NOW? Mamma som pluggar och lyssnar på gregorianska munkar. Jag vet för hon försöker sjunga med. FAVORITE WEATHER: Typ super varmt när man är ledig och vid en fin sjö, annars gillar jag fint höstväder mest av allt.. MOST CHALLENGING GOAL RIGHT NOW: Körkortet. IF YOU COULD HAVE A HOUSE TOTALLY PAID FOR, FULLY FURNISHED ANYWHERE IN THE WORLD, WHERE WOULD YOU LIKE IT TO BE? I Sverige, Nya Zeeland eller England. FAVORITE VACATION SPOT: Finland & Thailand. WHAT WOULD YOU LIKE TO HAVE IN YOUR HANDS RIGHT NOW? Mitt körkort och en biljett till en fin plats. WHAT WOULD YOU LIKE TO GET RID OF? HAHA fortfarande tandläkare som trakasserar mig om BITA-projektet. Samma som för två år sedan. LANGUAGE YOU WANT TO LEARN: Finska, walesiska, isländska och franska. WHAT DID YOU DREAM OF LAST NIGHT? Min gud, minns inte. ONE THING THAT YOU WOULD SNITCH OUT OF SOMEONE'S CLOSET WITH NO REGRETS? drömjackan som jag provade igår men behövde en storlek större, och det fanns ju såklart inte.DREAM JOB: Astronaut eller författare. PERSONAL ASPIRATIONS ATM: SPH:s livsfilosofi Sov idag, lev imorgon. Bra ord.
 
Au revoir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0