En så bra dag att fylla 3 på

Såhär skrev jag för tre år sedan.
 
"jag kan inte bestämma mig.
har min katt i knät, han dödar mina lår;o
ajjjjj
nej gud, jag skriver bara en massa skit
detta kommer bli århundradets tråkigaste blogg
bara så ni vet, liksoooom
nu ska jag ta tag i saker ha ha
pössssss "
 
Fina, fina psykbunk. Är så himla glad över att den funnits i tre år, det trodde jag verkligen inte. Jag skapade bloggen mest för att skapa en blogg. Sen skrev jag. Och här är jag nu. Hoppas den får finnas länge till.
 
GRATTIS MIN BLOGG. Gjorde ett inlägg förra året om hur tiden såg ut när jag skapade bloggen 2009. Inlägget finns här!
 
Såg ut ungefär såhär. Ha ha. Fint rött hår.
 
Har jobbat hos grisarna hela dagen, jobbar fredag, lördag, söndag också. Igår fick jag reda på min uppskrivnings- och uppkörningstid. 7 och 12 december (tusen år kvar) kommer jag må lagom dåligt.
 
God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0