The gravy of your soul

Min mobil följer med vart jag än går. De här har varit finaste stunderna den senaste tiden.
Det här är hemma hos farmor och farfar. Det bästa vi har är varandra.
En kväll var världen himla spöklik. Men fin. Promenerade rakt genom en  svart skog. HELT SJÄLV.
Angelica med sin portabla avlastningsbänk.
De nyktra 2 posar med Johannas och mina drinkar.  finaste kvällen.
På krogen hittade jag människor med fina tatueringar.
Myskväll. har välkomnat mörkret på bästa sätt.
Älskar visa ord på väggar. Speciellt dessa. Vin <3
Idag gick jag till bussen och var lycklig över allt grått var borta. Äntligen kan jag vara lite glad över att bo i detta land. Nu är det smått storm ute. Myseee.
 
Jag fyller om 5 dagar. 19 år. Aj oj.
 
Och om en vecka har jag skrivit upp för körkortet. Alltså. Jag måste måste måste klara det. Annars kommer jag aldrig kunna se på mig själv igen i spegeln.
 
Gris i helgen!!! Hoppas allt är super fint!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0