Like the stars miss the sun

God morgon!
 
x Igår var en lustig dag på jobbet. Den började visserligen ganska vanligt, jag slipade tänder på nyfödda och grejade. Men sen gick pumpen på fodermaskinen sönder och jag och Monica fick skyffla grisfoder i hela foderköket. Sedan gick ett rör i korridoren sönder och allt blev en enda enorm ångbastu med tillhördande pool. Efter att skyfflat bort allt vatten gick vi in i fikarummet. Där stod stora delar av golvet under 2 centimeter vatten. Vi skyfflade mer. Eller snarare rakade bort vattnet. För inte så länge sedan krånglade kulverten när Monica körde utgödslingen, och i samband med det gick repet till utgödslingen av, och i samma veva som det skulle lagas upptäcktes en trasig raka. Det går bra nu.
x Har några dagar ledigt nu, ska hinna med att leva lite. I dag ska jag till Linde och simma (sitta i relaxen) med SPH. Imorgon ska jag äta mat med karamellerna och sedan krogen. På lördag ska jag äta mat med jobbet. På söndag ska jag sjunga i kyrkan och eventuellt på ljusparty med SPH om kyrkan går fort. Jag älskar att altid ha något att göra, men det resulterar i att när jag väl har en dag helt ledig blir jag sjuuuukt rastlös.
x Min själ ruttnar i detta väder. Vad som helst, bara allt det här gråa upphör.
Tumblr_mdvrh9bzfh1qcwv2ro1_500_large
245_large
533730_244980418961974_1552126186_n_large
Önskar att allt var lite såhär. Magiskt.
 
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0