Jag föll så meningslöst hårt

Hej god morgon fina. Jag sitter och äter mandarin och lyssnar på morgonpasset. P3 har blivit mitt liv.
 
Igår fick jag i mig mer mat än någonsin (på länge i alla fall haha) och jag läste min dagbok från 2009. Oh herre gud. Kul läsning.

Hej puss hej. Haha älskar att pussas.
Här finns beviset, jag har aldrig varit normal. Eller söt som baby.
alltså jag kommer aldrig över den där boken. vet inte hur många gånger jag kastade den ifrån mig och gick till mina föräldrar och grät medan dem strök mig över ryggen och skrattade. Måste få ro i huvudet så jag kan läsa sista boken.
Är lite brydd. Ska köra bil idag, vill bara ha körkort, aptit och läslust. och lite kärlek.
 
igår fick jag ett telefonnummer kastat på mig i bussen. andra gången i år. ser jag så billig ut? första gången var på körresan i oktober. en finsk pojk i karaokebaren kastade det i mitt knä, men jag kastade tillbaka det. igår var det en fransk arab som bjöd på choklad och pekade på ordet väninna i svensk-arabiska ordboken men jag blev galen och morrade I HAVE A BOYFRIEND. då kom hans nummer farandes på ett ICA-kvitto. Orginellt. Ska spara det, det verkar ju vara en grej att kasta sitt nummer på mig.
 
Haha, varför blir mina inlägg så spretiga? antar att det blir så när jag inte bloggat på länge. DÅ kommer allt på en gång.
 
Hoppas ni har det fint fint fint!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0