Vid din bleka skuldra

En myggjävel bet mig nyss på ryggen. Min tragiska tillvaro. Fast egentligen är den inte tragisk, för jag klarade grisprovet. Så skönt! Har haft ganska jobbig ångest inför det länge. Fick veta av SPH att min klass vann över häst och jord (YES) och jag blir så stolt. Mina idioter. Ska försöka att inte bryta ihop på förtid bara för att jag tänker på studenten. Det löser sig.

Myggan högg mig på två ställen.

Nu ska jag slänga mig på sängen, kanske lyssna på radio eller läsa HP. Vem vet. Bara vara lite glad utan mer avancerad tankeverksamhet.

Tumblr_m4n3qcdhvl1qfcghao1_1280_largeTumblr_ltmtbmg4mi1qamjl2o1_500_largeTumblr_m4tidpfuio1qcloroo1_500_large
Saker jag bli glad av. Grisar, glass och människor som totalt stökar till inombords. Klicka på bild, du hamnar hos weheartit.com.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0