Kvällsfilosoferar

Freak out. Mummo ringde för en stund sedan och informerade att hon bokat båtbiljetter nu till Finland. 19 juni lämnar jag detta land för mitt andra hem i en vecka. Har svårt att förstå att det verkligen är sant.

8 dagar kvar till studenten.

För övrigt så ser det ut som att alla kattungar fått namn. De jag står bakom är Mufasa och Amandus, sedan fick jag lämna ifrån mig två till min mor och bror. De andra två heter... Thorsten och Lars. Förstår någon hur itusliten jag känner mig? Visserligen gillar jag kattnamn som egentligen inte låter som kattnamn, men liksom, det finns väl gränser? Är rädd att jag måste finna mig i detta missöde.


Det här förstår jag mig inte på. Något som hela världen skulle se. Speciellt sådana som ägnar sig åt att spränga andra i luften och liknande. Som visar att dem bara är en flugskit egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0