Such a little thing makes such a big difference

VARFÖR DET KÄNNS SÅ BRA JUST NU:

<p><span style="font-family: courier new,courier;" mce_style="font-family: courier new,courier;"><span style="font-size: x-large;" mce_style="font-size: x-large;">*FINLAND<br /> <span style="font-size: x-small;" mce_style="font-size: x-small;">NU UNDRAR NI FÖRSTÅS<br /> VEM TJEJEN PÅ BRYGGAN<br /> ÄR, MEN DET VAR BARA<br /> NÅGON OKÄND TURIST ;s<br /> <br /> <span style="color: #000000;" mce_style="color: #000000;"><span style="font-family: webdings;" mce_style="font-family: webdings;"><span style="font-size: xx-large;" mce_style="font-size: xx-large;"><span style="background-color: #c0c0c0;" mce_style="background-color: #c0c0c0;"><span style="background-color: #ffffff;" mce_style="background-color: #ffffff;"><span style="font-size: x-large;" mce_style="font-size: x-large;">Y</span></span></span></span></span></span></span></span></span></p>
x för det är galet fint väder ute om dagarna, sådär så man är alldeles matt i kroppen när man ska sova
x att jag är i Finland om en månad
x mamma gjorde årets första rabarbersaft idag, det smakar kärlek.

x satt och pluggade idag till tonerna av Morrissey. Och så inser jag att det är hans födelsedag idag. Han blir 53 år ung, fina han.
x jag kan knappt köra i en korsning utan att få motorstopp med bilen, och ändå börjar det kännas som om att även jag kommer kunna ta körkort en dag.
Tumblr_lxsol1syji1qcbs7bo1_1280_large
( babe morrissey)
x jag kände bebes röra sig i Ruths mage idag. Denna ångestladdade kärlek börjar bli min följeslagare. Hoppas det blir typ en... (F U C K)

Nu ska jag duscha, sedan läsa Agnes Cecilia. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0