Isn't this just fabolous?




Var till staden idag, köpte studentskor som liknar mina tanssikengät jag hade när jag var liten. Dansskor alltså, fast på finska. Sedan köpte jag HP - The goblet of fire-boken för att jag älskar HP och jag älskar engelska, och baletteknikskor så nu får 11 september gärna stå för dörren snart. Jag ska dansa. Balett. Jag känner mig lite prillig.

Var på SPH:s mors invigningsfest för hennes nya butik, och det var verkligen dåndimpens dåndimp. Köpte hem fina askar och mamma hittade en korg.

Just nu lallar jag omkring i balettskorna, ska snart äta grillat och sedan ska jag ta det lugnt för imorgon ska jag till GRISARNA. My babes.

Hoppas allt är fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0