I wish you'd never met me

Hej! Idag har jag klampat runt med min klass på Atleverket i spöregn,bland sopor och med sådana där jobbiga pluggar i öronen så man hörde vad guiden sa. Det var var ganska trevligt, förutom regnet. Nu dricker jag te (imorgon ska jag dricka kaffe igen, yeah!) och har nyss pluggat engelska med Adam. Han är bäst!

Annars står jag ut med livet, räknar ner till studenten, broderar eller läser om vartannat, försöker hålla tankarna från kaffe och slutligen somnar jag i sängen ovanför täcket, kläder på, persienner uppe och P3 på hela natten.

Eller så gör jag fula gif:s. Tragiskt.
d7w9jK

Ruth har rundat till sig under den senaste tiden. Merdeeee. Nu ska jag stilla detta oerhörda begär med mer te! Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0