Enkel och dåraktig




Mitt ganska fyrkantiga liv är nu mer kantigt än någonsin. Har gett mig själv en diagnos, kiwisyndrom. Vart jag än går är kiwi med. Och igår läste jag ut Svindlande höjder som var mycket bra(ochhemskochtragisk). Det dilemmat som en sådan händelse efterlämnar sig är lika jobbigt varje gång. Förstår inte att hur många böcker man än har så är det så svårt att bestämma sig för att läsa en av dem. Så jag struntade i det, och läser Kapitulera omedelbart eller dö igen. Den är så enkel och dåraktig, ett bra alternativ. Synd bara att den går så fort att läsa.

Idag ska jag till körskola och köra, hoppas det blir kul! Hoppas få se SPH där, den människan har ju APU just nu vilket inte jag har. VLL OCKSÅ HA. Men på torsdag är det min tur i alla fall!

Ha det fint!

PS. 13 dagar. (!!!!) DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0