It's all about us

Hade en så himla bra eftermiddag med karamellerna igår. Kommer på mig själv med att sitta och må bland dem.
Johannas presenter, hon såg glad ut över dem som tur var.
Jag höll på att gå sönder av kaffebrist medan Jennifer undvek kontakt med kameran.
Tårtan som är helt obeskrivlig. Dör matdöden.
Vilket SPH säkerligen också gjorde.
När tårta var slut var det kubbdags.
Men först klappa Astrid.
Och försöka klappa på Molly, utan vidare resultat.
Jag och Angelica gungade lite.
Sedan började vi spela, två omgånger spelade vi. Jag och SPH förlorade båda gångerna. förnedrande
Vi var sammanbitna en stund.
Men vi glömde våra sorger och tog hoppbilder. Jag ser mest ut som en strandad groda eller något. s9k2yn
Kan inte sluta skratta åt denna.
 
Finaste Johanna, Jennifer, Sophia och Angelica.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0