Fully alive

Sitter hemma i min soffa. Tänkte lägga upp lite bilder från Finland.
Våran båt, första K citymarket jag såg, samt en sliten Amanda. Dock så himla lycklig.
Mitt vindsrum som luktar lycka och minnen, min nya hatt som jag inhandlade i Kuopio och klockan som finns i stugan. Den är trasig med så fin.
På midsommarsmorgonen satt jag på bryggan.
Och plötsligt kom denna filur farandes, tog ett dopp och stack iväg igen.
På eftermiddagen hissades flaggan. Hörde att vi var 27 stycken på plats.
Brasan tändes på vid hällen. Vi hade sååådan tur med vädret, så himla vacker kväll!
När brasan brunnit ner vankades det Irish coffee!
Jag dog lite. Sjön var så fin.
Tillslut gick vi tillbaka och sjöng karaoke och dansade, eldade, klappade på hunden. Sedan gick jag, mummo och ukki hemåt och åt kvällsmacka. Klockan var två och sjön täcktes av tunn dimma.
 
Resten kommer imorgon!
 
Jag känner mig så där dumt miserabel igen. Dricker vin, det gör min sentimental. Ska snart krypa ner i min nya säng. Hoppas ni haft det bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0