Frankly, my dear, I don't give a damn

Här är bäbisarna för ungefär en vecka sedan, alldeles innan de öppnat ögonen.

Ska snart kolla på Gone with the wind, bara sådär 80 år efter alla andra. Okej, inte riktigt. Men nästan. Det sägs att den ska vara gryymt bra, den är nästan 4 timmar lång. Till sällskap har jag rödvin och chips som har blivit sådär mjuka. Fabulöst. För en vecka sedan tog jag studenten. Efter en veckas kronisk hjärtsorg, kan jag sammanfatta det som tänkbart överkomligt. Någon gång i framtiden. Drog förresten iväg till grisarna och diskuterade schema inför sommaren, ser mycket bra ut i nuläget! Hinner med lite ledighet efter Finland. På tisdag åker jag. Och imorgon ska jag till ikea och köpa en ny säng. Efter sådär 7 år tillsammans med min 90 säng, antar jag att det är dags att klippa navelsträngen.Nej,filmen väntar.Tumblr_lu35ks0lo31r03eggo1_500_large

Hoppas allt är fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0