Though I see the danger there

Igår jobbade jag i min ensamhet igen, fodermaskinen gick exemplariskt. När jag kom hem åkte jag, pappa, Adam och hans kompis och badade.
Såhär fint väder var det på vägen dit.
Men när vi kom fram gick solen i moln.
Pojkarna lät sig inte hindras, och medan jag satt och läste Anne of Green Gables (hittade 2,3 och 4 på engelska på Myrorna, love) så undersökte de sjöns botten.
Jag förflyttade mig till bryggan och kände på vattnet. Det var himla skönt, så jag skuttade i. Simmade mest runt och tänkte ingenting. Nästan det bästa efter en dags hårt grisjobb.
 
Drog nyss igång en tvättmaskin. Ska nog se på film eller något, känner mig lagom seg. Jobbar i helgen, så det är bäst att ta det lugnt medan man kan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0