You're the apple of my eye

Den här dagen har knappt börjat men ändå känner jag mig så ofattbart fulländad idag. Visserligen gick jag upp 04.45 i morse för grisjobb så dagen är inte direkt ny för min del. Allt känns så...möjligt. Skulle betala med det mesta för att alltid få känna såhär.

Det finaste idag var när jag gick in i tillväxten och alla förutom en liten brun gris, slängde sig i väggen. Den lilla bruna kom fram till boxkanten och ville lukta på min hand. Eller när jag satt i fikarummet och drack kaffe och lyssnade på en sprakig radio och plötsligt kom Lykke Lis Sadness is a blessing. Kom fram till att grisjobb, musik och kaffe är förbannad vardagslyx!

älskar, nej AVGUDAR, den här låten.

Home - Edward Sharpe and the magnetic zeros
nästan för fin för världen

4663507555_9d55e30534_z_large

Tumblr_lwj1q6mzt81qb9pa3o1_500_large

Edward+sharpe++the+magnetic+zeros+lovelyy_large
“While you were sitting in the backseat
smoking a cigarette you thought
was going to be your last,
I was falling deep, deeply in love with you
and I never told you ‘til just now.”
“Now I know.”


bilder; weheartit.com

SKA DUSCHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0