Just shut up and live your life

Just nu sitter jag och dricker kaffe och har dåligt samvete över min stackars blogg som är mig så kär, och så behandlar jag den på detta vis. Bara struntar i den. Ursäkta mig, psykotiska landskap! För övrigt har jag inte mycket till anledning att klaga på tillvaron. Jag går mest i skolan, pluggar och läser Stolthet och fördom.

Flat,550x550,075,f_large
Jag och Fiffi har planer!

Tumblr_lxqrppi9011qke046o1_500_large
MÅSTE skaffa nya brillor, annars blir det inget av något!

5079628486_34c9ce7fb0_z_large
Och Jade Castrinos är helt galen men fantastisk.
bilder; weheartit.com

Nu ska jag dricka upp kaffet sen plocka tvätt! Min favorit!
Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0