The wine and the women, the bedroom hymns

Var på tre timmars promenad med kalven min (MAX) runt Medinge. Min rygg är slaktad efter vissa sträckor av isgata, men det var helt klart värt det.


Det finns så himla roliga lappar längs vägen som man kan stanna och fantisera vid.

Stackars pojk måste varit livrädd och proppad av adrenalin som skuttade upp på den stenen!



Kalven trivdes utmärkt!

Finstugan!

Just nu sitter jag och lyssnar på Sinatra och dricker kaffe, missbrukar idomin för mina krackelerade läppar och har mammas finska kärringtofflor på fötterna. Samt har konstiga meningar i skallen som att nåla upp en mustach på väggen och att jag ska tatuera stjärnhimlen på min kropp. Att leva med min hjärna är ett heltidsjobb. Imorgon ska jag kolla på LOTR med en bra en!


Frank & Nancy Sinatra - Something stupid
Skulle sälja min själ för detta. Nästan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0