Hästho'a och Bös vinter

Har nog fått tag på jordens underskönaste klänning. Hallonröd och svänger fantastiskt så fort man rör på sig. Har förlorat allt vad mitt väsen är åt denna skapelse.

j38VZm



G4hpFL
Fantastiskt suddig men kunde inte riktigt hålla mig still, så uppspelt var jag. Är evigt tacksam till Erikshjälpen och självklart personen som lämnade in klänningen hehe! Second-hand är så så så underskattat.

Sedan drog jag fram mina andra godingar. Ska nog se ut lite såhär varje dag i Italien!

Och så.



Förutom klänningen kom jag som vanligt över böcker på Erikshjälpen, bland annat Da vinci koden, och så denna poesibok med små tidningsutklipp inuti från en söndag 1921. Det pirrar i hela kroppen på mig när jag hittar liknade. Det var urklippta dikter som hette Hästho'a och Bös vinter. Helt fantastiskt! En sak som var synd var att en elak människa tog väskan som jag tänkte köpa och redan såg som min. Hon begick närapå stöld mitt framför näsan på mig!

Nu ska jag faktiskt plugga. Ikväll ska vi äta chokladmousse. Dör, så fint!
Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0