You've killed me

Wuthering Heights (2011) :

Wuthering Heights (2011) :

Wuthering Heights (2011) :

Wuthering Heights (2011) :
SPH och jag ska se nya Svindlande höjder, om den nu vill tänkas komma till Ö-bro. Historien är inte direkt uppiggande. Väldigt tragisk egentligen, men samtidigt otroligt vacker.

För övrigt har Stolthet och fördom totalt förstört min dygnsrytm, var vaken alldeles för länge i går kväll och läste ut den. Kan inte förstå att den är slut. Den tillhör nu en av mina favoritböcker, bland Sagan om ringen och Jane Eyre.

Idag var vi till Tingsrätten för att lyssna på en rättegång, men det blev lyckta dörrar redan efter 5 minuter så vår grupp blev istället visade runt på stället och slutligen bjudna på kaffe. Inte så dåligt när jag tänker efter!
Ikväll ska jag titta på Halv åtta hos mig och äta hjärt-våfflor med resten av klanen. Galet fint!
Hoppas ni har det bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0