We are young



hello darlings




Igår hann jag inte mycket mer än hem från grisarna innan jag, mor, syster och bror åkte tillsammans med Kai till Johanna för att fira hennes 17:de födelsedag. Det var så trevligt, vi åt på grekisk restaurang och stannade där i tre timmar ända tills det var dags att åka hemåt igen. Johanna fick bland annat en vardagslyx-bok som verkade väldigt fin med tips om hemma-spa och hotellfrukost i sitt eget kök.

Idag var det minst sagt händelserikt på jobbet. Fodermaskinen hade stannat när jag trillade in vid sex på morgon. Jag fick fodra ett stall för hand och fick dessutom ta hand om en stackars död gris i samma veva. Men det är sådant man får räkna med. En grisdag är aldrig lik en annan. Och radion i mina hörlurar är min trogna vän. Detta är fin gris-musik!


Gotye - Somebody that i used to know

Fun - We are young

Oförskämt bra! Ska äta nu och försöka skriva den där nedrans uppsatsen som hägrar. Pest.
Hoppas allt är fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0