These boots are made for walking

Sitter på stolen och försöker hålla mig ovanför ytan. Oh cheerful. Jag är faktiskt glad idag, vaknade relativt tidigt av hundtass mot hallgolvet. Efter frukost gick jag ut och vädret var helt obeskrivligt. Snö och is smalt och fåglarna sjöng. Sjöng, sjöng och sjöng! Kan ni förstå? Det är en fantastisk känsla att mötas av en sådan uppenbarelse efter månader av mörker. Men vad jag hade för händerna var mindre fint, jag rensade vår vackra gård från x antal skithögar. Nu är den ren i alla fall! Sedan spikade jag upp tvättlinan så jag har något att glädjas åt när det blir ännu mildare! Hänga tvätt utomhus är galet fint!

Snart ska jag skutta i duschen och sedan ta mig an tvätten!


Dåndimpen! Så himla himla grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0