She always belonged to someone else

olJyH_

Vad är det för djup i oss, där allt det gångna finns?
Eller är det bara  ditt  väsen,  din  röst jag minns?
Du var mitt livs fullbordan.  Hur mognade den till slut?
Ett kvävt träd, ett våndans träd, slog äntligen ut.
Karin Boye - Din röst...


Väskorna jag fann på myrorna. GööÖr fina som man säger ibland fast det är så fult egentligen.

Ovanligt vad jag är produktiv. Har diskat, tvättat, städat samt hållt huset varmt och dagen är fortfarande relativt ung. Saknas bara att plugga. Ska göra det, jag lovar. Förresten så får Karin Boye mig att tänka klart. En fantastisk kvinna.

Just nu har jag nyligen dragit igång kaffet, och lyssnar på snygg-musik. Imorgon är det skola!
Ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0