No walls can keep me protected

Igår kom SPH hit och gjorde Sara och mig sällskap! Vi gjorde tacos och kollade på Moulin rouge, vi tillät oss att lida av hjärtesorg ett tag. En av mina favoriter!

Tumblr_lkw1noph4o1qbldl3o1_500_large

Tumblr_lcth9ljpld1qbj0fio1_500_large

Tumblr_lumog69wnb1qacpflo1_500_large
Tryck på bild för källa!


När jag och SPH vaknade åt vi frukost i soffan tillsammans med en katthög bestående av Frasse och Tiger. Vill så gärna vara katt ! Sedan spelade vi kort på mitt golv och lyssnade på finmusik.



Max låg och såg på, eller slumrade när han tröttnade på vårt prat om Italien och fina låtar.

SPH

Får dåndimpen vad mitt hår är rött och grant just nu!

Mina askar. Tablettet, cigarrer och snus. Fint som ...snus!

Och jag lyckades byta till mig den fantastiska champange-tröjan av Sara!

Nu ska jag äta, sedan plocka tvätt och PLUGGA. Bara så jag vet, no turning back.
Hoppas allt är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0