I'm just so scared, when all I want is to be strong.

Finaste dagen på länge. Förutom en förmiddag fylld med ellära så var det det bästa sättet att fira 40-dagar-till-Italien på. Jag och SPH bokade kör- och teorilektioner, gick på relaxen där vi satt i egen bubbelpool, bastade, pratade viktiga angelägenheter och var glada i princip. Sedan gick vi och köpte godis för mitt 1 kilos presentkort. Och köpte varsin klänning tills vi ska ut med karamellerna. Inviger nog den redan nästa helg när jag går ut med Elin. Är så tacksam gentemot SPH. Hon är bäst!♡

Ikväll ska jag plocka tvätt, dö i soffan och försöka behålla känslan. De här bilderna är fina, de hjälper känslan att hålla sig kvar.
Tumblr_m036vnhb3f1qmzmbdo1_500_large
Tumblr_m01syr0kqd1qbb4hwo1_500_large
267391_240213779352002_151542451552469_703383_5186649_n_large
KLICKA FÖR KÄLLA

En sak till.
Jag ska börja dansa balett. Skratta. För jag skäms lite, ända in i minsta ben. Men jag hoppas det blir bland det finaste som finns. Har bara vågat berätta för mor min. Vet inte vad jag skäms för, förväntan blandas med rädsla. Men nu vet ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0