Ett par dagar








Igår struntade jag i livet när vädret bestämt sig för att vara grått. Så jag ägnade dagen åt att kolla på hemmafilmer från typ 2003 och äta belgiska sjöfrukter. Filmerna är så överjordiskt fina, speciellt Finland! Första morgonen och jag är cirka 10 år. Jag är så lycklig över att vara där så jag dansar mest runt framför kameran och är allmänt jobbig. Men åh så glad. Det är likadant än idag, kan inte vara still första dagen. Imorse vaknade jag och såg ännu mer tillsammans med paddis (sara).

Förresten så var jag och SPH in på HM en snutt i söndags. Då hade de äntligen fått in mina Lennon-brillor i butik så jag slapp beställa dem. Italien är säkrat!

Måste skriva uppsats. Funderar på att göra det imorgon, det är så infernaliskt vacker väder ute. I helgen ska jag till grisarna! Hoppas allt är fint med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0