Weirdness

Hej! Jag sitter och dricker te och lyssnar på tvättmaskinen. Vardagslyx... Började i alla fall dagen med att följa med syster ut till bussen, jag älskar att promenera på vintern. Allt är vitt och vackert och friskt. Gillar det.
 
Senare ska jag på till stan och försöka hinna med lite mer julklappar innan baletten. Efter den ska jag och mor till faster på glögggggkväll. men det får allt bli tidigt ikväll, 08.00 imorgon har jag uppkörning. Imorgon vid  denna tid upplever jag antingen en av de största dagarna hittills i mitt liv, eller så är jag lite besviken. Ja. Det går som det går.
 
I morgon eftermiddag är det sista luciaträningen, och efter den ska jag och SPH på The Hobbit. Vi har väntat för evigt ungefär.
23874_10151187371946094_714217710_n_large
!!!!
 
Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0