Mitt liv börjar inom kort.

Alltså. Ikväll var så jävla bra. Jag skiter i att jag inte klarade uppkörningen. Jag skiter i att jag inte har fast jobb. Jag skiter i att jag inte vet vad jag ska göra med mitt liv. Jag har de bästa människorna.
 
Mina karameller. Dem kom hem till mig nu ikväll. Jag lagade all mat ( för första gången) helt själv och dem sa att det var super gott och jag dog lite i själen. Sedan öppnade vi julklappar och allt var bäst, av Jennifer fick jag en blyerts teckning av mig själv, som hon ritat. Hon är magisk. Denna bild målade hon.
Älskade Jennifer. Hon får mig att känner mig suuuuper fin.
 
Resten av kvällen drack vi vin med lime och hallon i, vi hade tänt massor av ljus, vi höll tal till varandra och berättade om de mest roliga och underliga minnen vi hade från våran tid på Kvinnersta, jag grät en skvätt och så kramades vi. När jag och SPH har ett eget hus ska vi ha sådana här kvällar JÄMT. Och hör sen.
 
Mitt huvud snurrar så jäkla mycket och karamellerna har åkt hem. Önskar dem var här. Försökte få upp några bilder men det gick inte så bra. Får väl bli i morgon. Alltså kan mina vänner komma tillbaka????
 

Imorgon är det uppvisning på baletten, wehoo! Ska dricka lite mer vin och sakna mina finaste.
 
Hejjdå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0