I fell in love with a dead boy

FÖRLÅT. Har jobbat med finaste djuren de senaste dagarna, och totalt lagt min bästa ppsykbunke åt sidan. Oförlåtligt!
 
Jag åker bort snart, bort från detta land. Flyga över molnen. En ny plats i världen. (yeah)
 
Sitter och lyssnar på Antony & the Johnsons just nu, det är så skört och vacker att det skär sönder. Nya live-skivan finns på Spotify. Den innehåller en orkester, bra åsikter, klingande harpor och sådant.  Lyssna om ni gillar att bli sönderskurna på ett fint sätt.
Detta är ifrån söndagen när karamellerna hade monopolträff, det börjar bli våran grej. För första gången vann jag, jag utklassade motståndet. He he.
SPH stjäl.
Det här är halva jag typ samma kväll hos hönsen. Hej hej!
 
Om allt går som det ska så ska jag till Elin imorgon och fira henne. Ha kul typ. Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0