You do the Dirty now and I do the Dancing

Har varit levande död de senaste dagarna, grisjobbet igår kändes sjukligt slitigt och jag kände mig likvärdig med skiten jag rakade ut på spalten. Idag gjorde jag samma arbete fast två timmar snabbare. Förstår inte vad som hände egentligen.

Imorgon ska jag till en ny fårgård, hoppas det blir minst lika fint som hos den första! Och om en vecka hoppas jag att min väska är färdigpackad. 8 dagar kvar nu. (dåndimpen fnäskfnäsktytterity x12!!!) Äntligen.
Tills dess hoppas jag ha lärt mig säga God kväll på italienska (vilket är det mest fina man kan säga när dagen börjar dra sig tillbaka, enligt mig alltså) samt att jag hinner färga håret. Och finner något sätt att inte börja panikgråta av glädje när planet lyfter. Det är bara det att när jag tänker tanken att Sverige ska pausas från mitt liv i en vecka planteras ett frö i magen och hoppet gror tills jag måste skrika.

Tänkte göra en rolig gif men datorn dödar mig. Så farväl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0