Vem ska rädda oss nu?

lDsGCr
Detta är bara en smått larvig resumé av mitt hår som oranget eller blondt. Just nu är det återigen mångkulturellt som mamma kallar det. Kanske hinner slänga in en bild på det med, ska nog dock ha i lite fler slingor innan natten lägger sig kring knutarna. Imorgon ska jag upp tidigt, tidigt. Andas kylig morgonluft, se månen sakta segna ner bakom träden och solen lika sakta ersätta den. Sedan ska jag åka till arlanda med SPH och hennes föräldrar. Kan inte förstå, inte för något i världen. Italien.♡

Det är även över en månad tills jag ska till grisarna igen, kommer nog inte klara det. Dem är fantastiska.

Måste duscha nu, och packa klart! Ha det bästaste bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0