Spekulerar alldeles ohämmat

x Det känns som om det är morgon fortfarande, spekulerar i vart min tiduppfattning tog vägen.

x Ska överleva helgen tillsammans med paddan min (syster som förövrigt har keso i hela ansiktet) när alla andra flydde huset upp i bergen med husvagnen. Spekulerar i om vi kommer överleva.

x Kan inte sluta brodera, detta har nu utvecklats till ett likvärdigt beroende som med kaffet och tvätten. Tar upp större delen av mitt vakna liv. Spekulerar i när man ska söka hjälp.

x Min själ blir grön på det här landet. Spekulerar i hur länge jag orkar vakna upp i det, med en lite större tomhet i bröstet för varje morgon. Vill höra ett annat språk om dagarna, äta annan mat, läsa andra skyltar längs vägarna. Ja men visst.

Det är ganska givande att vända ut och in på hjärnan, man kan känna livet då. Snart ska jag hänga tvätt, åh!


Så fantastiskt haha. Älskar hur hon bryter på franska och sättet hon sjunger Everybody loves my baby, but my baby don't love nobody but MI. Haha, sjukt fint. THAT'S PLAIN TO SEE

Hoppas allt är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0