I put myself on fire

God Fredag! Jag har långhelg och det är sådär super fint. Igår var kul för vi fick prata med engelsmän på samhällskunskapen. Det var AWESOME, jag och SPH diskuterade hur fint det var att man förstod allt de sa. Måste fortsätta träna på dialekten. Grym! Mindre bra var att min vän blev dålig på eftermiddagen och var tvungen att retirera, dock ska jag hem till henne idag tillsammans med karamellerna! SPH ska bjuda på kääk.

I helgen ska det kanske flyttas höns och åka ut med husvagnen om min familj kan bestämma sig någon gång. Det är lite fint med planer man inte riktigt vet hur de landar i slutändan. Ahmenvisst.


Frida Hyvönen - Terribly dark
Så himla bra, man känner igen sig speciellt mycket när det regnar ute. Men nu är det sol, lycka!

Det ryktas om 20 grader till helgen, vet inte vad jag ska tro. Fast äldre sommarbilder sitter aldrig fel.




<p><span style="font-family: courier new,courier;" mce_style="font-family: courier new,courier;"><span style="font-size: x-large;" mce_style="font-size: x-large;">*FINLAND<br /> <span style="font-size: x-small;" mce_style="font-size: x-small;">NU UNDRAR NI FÖRSTÅS<br /> VEM TJEJEN PÅ BRYGGAN<br /> ÄR, MEN DET VAR BARA<br /> NÅGON OKÄND TURIST ;s<br /> <br /> <span style="color: #000000;" mce_style="color: #000000;"><span style="font-family: webdings;" mce_style="font-family: webdings;"><span style="font-size: xx-large;" mce_style="font-size: xx-large;"><span style="background-color: #c0c0c0;" mce_style="background-color: #c0c0c0;"><span style="background-color: #ffffff;" mce_style="background-color: #ffffff;"><span style="font-size: x-large;" mce_style="font-size: x-large;">Y</span></span></span></span></span></span></span></span></span></p>
Åh. Nu ska jag fortsätta mitt liv, duscha, träna på dialekten (YOUFANCYABEERDEAR??) och så vidare.

Hoppas allt är fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0