There is a time when we all fail

Sitter på kökssoffan och äter godis. Tror inte jag förstår själv hur slut jag är. For till jobbet efter fem imorse och det var så otroligt ruggigt och mörkt! Antar att man får bita ihop. Annars gick dagen bra, förutom suggan till två dagar gamla kultingar som låg ihjäl tre stycken av dem under dagen. Försökte att inte tänka på Tiger. Jag lovade mamma att jag inte skulle, att jag skulle tänka på hur bra det gick. Och han fanns där, vart jag än vände mig. På näthinnan, hur han grät blod. ÅH blir så trött, vill inte tänka längre. Måste göra lite skolarbete. Sen ska jag hänga tvätt. Kan man ens kalla mitt liv för ett liv? Men jag hoppas ni har det fint i alla fall.


Bild från igår. En timme innan. Tigers svans som suddigt sveper förbi i vänstra hörnet. Och alldeles bakom... ja, förövaren. Lovade ju att inte vara arg. Men är mest ledsen. Ska ut med mamma och gå nu visst. Hon kommer få bära mig sista biten.

UPDATE (typ två minuter senare)
Hjälp. Såg precis att detta är mitt 666 inlägg. 666. The number of the beast. Kan det betyda otur? Dödsvarsel? Måste vara paranoid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0