Svår

Idag har himlen släppt ner sitt kalla över mig. Blev ledsen när jag åkte moppe, och som ett stort minus blev jag biten i ansiktet av ett odjur som måste ha sett min hjälm som sitt hem. Så nu sitter jag med dunkade ansikte och vill bara läsa harry potter under täcket med en ficklampa. Men jag har ingen ny potter-bok. Men det duger alldeles utmärkt med Hanteringen av odöda. John Ajvide Lindqvist lyckas som vanligt skrämma vettet ur mig. Men måste verkligen ha Potter-bok sen. Praktiken fortsätter vara fint. Fikar, rullar fram. Men det är mysigt!

Mitt huvud är fortfarande klegg. Det hjälper inte ens med kaffe. Ska slänga mig i sängen och läsa. Eller skriva på PA. (projektarbetet hehe) Gjorde det i morse. Det är svårare än vad jag först trodde. Vill vara mystisk.

Tumblr_lpd59utgbh1qla0bso1_500_large
Lite sådär. Svår.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0