Life ain't chess

Kan inte tänka klart. Skulle ju hänga tvätten, men av outgrundliga skäl hamnar jag här.

x Saknar gamla tider. Förra hösten, sommaren. Värmeljus och musik. Varma händer i vatten. Oj.
x Någon av kattungarna ska lämna oss. Tiger eller Helm. Står inte ut. Vill ha dem båda kvar.
x Jag blir uppriktigt trött på mitt projektarbete. Det gör bara ont när jag tänker på det. Att jag måste göra det, skriva det.
x Imorgon på praktiken ska jag baka. Jag är ju värdelös på att baka!
x Är trött på mitt hår. Vill att det ska växa fortare än vad som är möjligt.

NU ska jag hänga tvätten. Kanske kan få sova också, när man luftat skallen. Blogg är fint, egentligen.


Alltså får ryck. Är det där jag? Med hår och allt. Håret är fint. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0