Jag dör hellre

Jag känner mig så galen. Är inte hungrig, inte trött, behöver inget av det. Bara närhet. Man säger att closeness has nothing to do with distance. Är det sant? Jag hoppas verkligen verkligen det. Snart ska jag ut med mamma i kastvindarna. Hoppas ni har det bra! Det har jag, vill plocka ut en del av den här känslan och spara i en ask. Ta fram när det där vemodet som klämmer i hjärtat kommer. Hej då! 9-maco-walker_large
vill att den fina hösten ska komma nu. Löven, luften. Det här regnet förstår jag mig inte på...
bild; weheartit.com


Aphex Twin - Avril 14th
Så sjukligt mysig låt. Faller tillbaka till augusti. Tidig morgon i Finland och jag drar bort gardinerna från sovrumsfönstret och ser solen stiga över träden utanför. Drar täcket över näsan och tänker att jag hellre dör än att åka härifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0